Δευτέρα 27 Απριλίου 2020

21ο Μάθημα: Μικρομαγειρέματα

Αγαπημένα μας παιδιά,  
Χρόνια πολλά και Χριστός Ανέστη!
Ελπίζουμε να περάσατε όμορφα και δημιουργικά αυτές τις μέρες! Ήταν σίγουρα ένα Πάσχα διαφορετικό που θα το θυμόμαστε για πάντα! Για άλλη μια φορά σας χαιρετάμε από απόσταση, αλλά από αυτή την εβδομάδα θα έχουμε τη δυνατότητα να τα λέμε και διαδικτυακά!

Για σήμερα Γλώσσα. Θα κάνουμε ένα   μάθημα που δεν έχει ιδιαίτερες δυσκολίες και είναι για δύο ημέρες. 

ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΑ 27/4 
1. Διαβάζω  το κείμενο «Μικρομαγειρέματα» στο Βιβλίο Μαθητή Γλώσσας, στη σελίδες 39-40 (τουλάχιστον 2 φορές) Αν κάποιο παιδί δεν έχει το βιβλίο μπορεί να το διαβάσει διαδικτυακά . 
Προσοχή! Διαβάζω με καλή ανάγνωση! 
2. Φαντάζομαι πώς ήταν το κουζινοξωτικό και το ζωγραφίζω στη σελίδα 39. (Μπορώ να ρίξω και μια ματιά εδώ )
3. Κυκλώνω με το μολύβι μου όλα τα ρήματα στις 2 πρώτες παραγράφους (Μια μυρωδιά από κακάο ... ξύλινη κουτάλα).

ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΓΙΑ ΤΡΙΤΗ 28/4

1. Διαβάζω στη σελίδα 40 «Παρατηρώ και μαθαίνω»
2. Διαβάζω τη συνταγή «Τρουφομπαλίτσες» στη σελίδα 41
3. Κάνω τις ασκήσεις 3, 6, 7  (σελ.41-42)
  Διορθώνω τις ασκήσεις (λύσεις ασκήσεων)
 Αντιγραφή (1 φορά) και ορθογραφία η άσκηση 7
4. Παρακολουθώ την τηλεδιάσκεψη 13:00 -14:00.
  (Έχω μπροστά μου το βιβλίο μου για να κάνω ανάγνωση, έχω κάνει τις εργασίες μου και τις έχω ελέγξει).


                                                             Καλή μας αρχή!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου